Ik gebruik Ahrefs AI Humanizer al een tijd voor content, maar de kosten lopen op en ik kan het abonnement niet langer verantwoorden. Ik moet AI-geschreven artikelen nog steeds natuurlijk laten klinken en basisdetectietests voor klanten laten doorstaan. Kan iemand een betrouwbare gratis tool of workflow aanbevelen die Ahrefs AI Humanizer kan vervangen zonder al te veel kwaliteitsverlies?
- Clever AI Humanizer review, van iemand die AI veel te veel misbruikt
Link: https://cleverhumanizer.ai
Ik kwam bij Clever AI Humanizer terecht nadat ik wekenlang met detectors had zitten worstelen. ZeroGPT, Originality, allemaal bleven ze 100% AI schreeuwen bij teksten waarvan ik wist dat ze best oké waren. Dus ik ben op een kleine binge gegaan en heb een hoop tools getest. Dit is degene die ik vastgepind in een tabblad open heb laten staan.
Dit trok me als eerste over de streep
De gratis versie is niet nep-gratis. Je krijgt ongeveer 200.000 woorden per maand, tot zo’n 7.000 woorden per run. Geen kredietsysteem, geen “je hebt je limiet bereikt na 300 woorden”-popup. Voor iedereen die lange essays, klantwerk of bulkcontent doet, is die limiet royaal.
Er zijn drie hoofdstijlen:
- Casual
- Simpel academisch
- Simpel formeel
Niets bijzonders, maar genoeg voor het meeste schrijfwerk dat ik doe. De Casual‑modus gaf me de beste scores bij detectors.
Ik heb drie verschillende voorbeelden door de Casual‑stand gehaald en elk daarna in ZeroGPT getest. Alle drie kwamen terug met 0% AI. Dat verraste me, want ik verwacht meestal dat er ten minste een “waarschijnlijk AI”-balkje opduikt. De tekst zag er ook niet uit alsof een thesaurus was ontploft, wat bij veel “humanizers” wel zo is.
Hoe de hoofd‑humanizer werkt, in gewone taal
Je plakt je AI‑tekst in het Free AI Humanizer‑vak. Je kiest de toon. Je klikt op de knop. Een paar seconden later krijg je een herschreven versie die probeert:
- het typische AI‑ritme te doorbreken
- de zinsstructuur te variëren
- de oorspronkelijke betekenis behoorlijk dicht bij het origineel te houden
- het te laten lezen alsof je het naar een collega of docent zou sturen
Het kan goed overweg met langere teksten. Ik voerde er volledige artikelen in, niet alleen kleine alinea’s. Het hakte ze niet in rare stukken of herhaalde zinnen om de paar regels, wat ik bij andere tools wel zag.
Wat me opviel bij veelvuldig gebruik
Ik gebruikte het voor:
- studentenessays
- LinkedIn‑posts
- nicheblogartikelen
- e‑mailconcepten
In de meeste gevallen werd de flow beter en hoefde ik niet alles daarna met de hand te herschrijven. Ik pas nog steeds intro’s en conclusies aan, maar dat doe ik bij elke AI‑output.
Eén nadeel: de tekst wordt na het humanizen vaak langer. De tool voegt graag korte verduidelijkende zinnen toe, breekt stijve formuleringen op en varieert de bewoording. Dat extra volume helpt om detectors te ontwijken, maar als je docent een strikte woordlimiet geeft, moet je zelf inkorten.
Andere modules in Clever AI Humanizer
Hier werd het voor mij meer een kleine schrijfwerkplek dan een eenmalige humanizer.
- Free AI Writer
Je geeft een prompt zoals “blogpost van 2.000 woorden over slaaphygiëne voor programmeurs” en hij genereert het artikel. Het fijne is dat je die output in dezelfde workflow direct naar de humanizer kunt sturen. Geen gekopieer tussen vensters.
Ik probeerde:
- een “how to”-artikel van 1.500 woorden
- een basisbetoog voor een opdrachtachtige prompt
- een productachtige overzichtstekst
De detectorscores op alleen de AI Writer‑output waren niet geweldig, maar na het humanizen werd ZeroGPT een stuk vriendelijker. Dus als je vanaf nul in hun writer begint, krijg je een soepele pijplijn: genereren, dan humanizen, dan exporteren.
- Free Grammar Checker
Deze is saaier maar nuttig. Hij ruimt op in:
- spelling
- interpunctie
- zinnen die stroef lezen
Ik gooide er rommelige notities in, inclusief korte, puntige concepten. Het veranderde ze niet in corporate robotspeak. Het ruimde vooral typefouten op en herstelde kapotte zinnen.
Voor publicatie spul doe ik nog steeds een ronde met Grammarly of iets vergelijkbaars, maar deze is goed genoeg om te voorkomen dat je tekst slordig oogt.
- Free AI Paraphraser
Dit zit tussen “herschrijven voor duidelijkheid” en “dezelfde boodschap houden maar de buitenkant veranderen”. Handig wanneer:
- je zelf iets hebt geschreven dat stijf klinkt
- je een tweede versie van een alinea nodig hebt
- je de toon wilt aanpassen zonder de boodschap kwijt te raken
Ik testte het op een paar SEO‑achtige alinea’s uit oude posts en op een e‑mail die te formeel klonk. Het hield de structuur en logica overeind, maar verzachtte de formulering of veranderde het perspectief een beetje. Ik kreeg geen willekeurige onzin of kapotte redeneringen, wat ik bij andere paraphrasers wel zag.
De workflow die voor mij werkte
Voor langere stukken gebruikte ik het uiteindelijk zo:
- Een eerste versie maken met een willekeurig AI‑model of hun ingebouwde AI Writer
- Het volledige stuk door de Free AI Humanizer halen met Casual of Simpel academisch
- Als het resultaat slordig voelt, specifieke alinea’s door de Paraphraser sturen
- Een laatste ronde met de Grammar Checker
- Daarna handmatige edits op intro, conclusie en overgangen
Die combinatie leverde tekst op die:
- veel vaker door ZeroGPT kwam
- dichter in de buurt klonk van hoe ik schrijf als ik niet half in slaap ben
- mijn redeneringen of data niet verminkte
Het voelde minder als een gimmick en meer als een assistent die AI‑structuur opruimt en camoufleert.
Wat er goed aan is, vanuit iemand die je niets probeert te verkopen
-
Hoge gratis limieten
Ik heb de maandlimiet niet gehaald bij normaal klant‑ plus persoonlijk gebruik. Je tikt hem misschien aan als je hele boeken verwerkt, maar voor de meeste schrijvers dekt 200.000 woorden per maand behoorlijk veel. -
Geen agressieve paywall
Tijdens mijn tests kreeg ik niet na elke derde run een betaalpopup in mijn gezicht. Dat onderscheidde het al van een hele reeks andere tools. -
Haalt sommige detectors
ZeroGPT‑resultaten met 0% AI op meerdere voorbeelden verrasten me. Andere detectors kunnen anders reageren. AI‑detectie is rommelig en inconsistent tussen tools. Toch is het nuttig om bij minstens één strenge detector een groen licht te zien. -
Behoud van betekenis
Toen ik oorspronkelijke en gehumanize‑de tekst regel voor regel vergeleek, bleven de kernpunten overeind. Cijfers, feiten en claims bleven kloppen. De tool richt zich meer op toon, structuur en variatie in formulering dan op het veranderen van je argument.
Waar het tekortschiet
Je zult nog steeds bij sommige detectors falen
Geen enkele tool maakt je volledig onzichtbaar. Sommige detectors lijken alles wat lang en coherent is als AI te markeren. Ik had een paar stukken die ZeroGPT goed vond maar andere tools afkeurden. Als je school of bedrijf een systeem gebruikt dat je niet zelf kunt testen, ga er dan niet van uit dat je veilig zit omdat één detector tevreden is.
Tekstopzwelling
De verwerkte output komt vaak langer terug dan wat je erin stopte. Het voegt verbindende zinnen en licht dubbele formuleringen toe. Dat is goed om patronen te breken, maar irritant als je op een laag woordenaantal mikt. Je moet zelf overbodige regels wegsnijden.
Stijlquirks
Als je het veel gebruikt, begin je patronen te zien in hoe het zinnen herstructureert. Niet zo erg als veel AI‑writers, maar toch aanwezig. Als je veel waarde hecht aan een sterke persoonlijke stijl, moet je er nog steeds doorheen gaan en je eigen stem toevoegen.
Interface‑ en workflow‑notities
- De lay‑out is simpel, webbased en snel te begrijpen
- Bediening is duidelijk, geen rare vaktaal
- Kopiëren en plakken werkt soepel
- Geen zichtbare rate limiting tijdens mijn sessies, zelfs niet bij lange teksten
Ik gebruikte het in Chrome op desktop, zonder problemen. Op mobiel heb ik het nauwelijks getest.
Voor wie deze tool logisch is
Op basis van mijn gebruik hielp het in deze situaties:
- Studenten die AI gebruiken om essays te schrijven maar geen robotachtige formulering willen
- Freelancers die veel content moeten produceren en de AI‑sporen in hun tekst willen verminderen
- Niet‑native Engelstaligen die AI‑hulp willen, maar hun tekst natuurlijker Engels willen laten klinken zonder dat alles wordt afgevlakt
- Mensen die e‑mails, interne documenten of blogposts schrijven die standaard te stijf uit de AI rollen
Als je zeer technische onderzoeken of literaire teksten schrijft, vervangt dit je eigen denkwerk niet. Het werkt beter als schoonmaak‑ en camouflage‑laag bovenop bestaande concepten.
Links als je dieper wilt duiken
Meer gedetailleerde Clever AI Humanizer‑review met screenshots en detectietests:
YouTube‑review waarin je het in actie ziet:
Reddit‑thread over de beste AI‑humanizers:
https://www.reddit.com/r/DataRecoveryHelp/comments/1oqwdib/best_ai_humanizer/?tl=nl
Reddit‑thread over AI‑tekst humanizen in het algemeen:
https://www.reddit.com/r/DataRecoveryHelp/comments/1l7aj60/humanize_ai/?tl=nl
Als je nu al sterk op AI leunt voor je eerste versie, is deze tool het testen waard. Ik ben hem dagelijks gaan gebruiken, niet omdat hij perfect is, maar omdat hij soepel in de workflow past zonder constant “upgrade nu”-gezeur.
Kort antwoord voor jouw situatie. Ja, je kunt Ahrefs Humanizer laten vallen en gewoon doorgaan met klantwerk.
Omdat @mikeappsreviewer Clever Ai Humanizer al uitgebreid heeft behandeld, voeg ik een andere invalshoek toe en een paar extra tactieken, zodat je niet vastzit aan één tool of één workflow.
- Gratis alternatief voor Ahrefs Humanizer
Voor wat jij beschrijft, past Clever Ai Humanizer redelijk goed:
- Hoge gratis limiet, rond 200k woorden per maand, dus lange artikelen zijn geen probleem.
- Kan lange sessies aan, zodat je complete berichten doet in plaats van kleine stukjes.
- Tones zijn simpel maar praktisch. Casual werkt voor de meeste blogs en content.
Waar ik het iets minder mee eens ben met @mikeappsreviewer is het zware leunen op Casual mode. Voor klantwerk in marketing of B2B zou ik:
- Eerst je concept laten schrijven door de AI van je keuze.
- Daarna door Clever Ai Humanizer halen in Simple Formal of Simple Academic.
- Vervolgens handmatig een paar informele zinnetjes toevoegen in intro en outro om de merkstem te raken.
Zo voorkom je dat de toon “te vriendelijk” wordt terwijl de klant een half professionele stijl wil.
- Vertrouw niet op één detector
Je zei “basistests voor detectie doorstaan”. Behandel detectie zoals spamfilters. Geen enkele tool is stabiel.
Praktische setup:
- Kies één strengere checker waarvan je weet dat klanten of scholen die graag gebruiken. ZeroGPT is gebruikelijk.
- Test af en toe ook op een andere detector zoals GPTZero of Copyleaks.
- Houd een paar runs bij in een simpel sheet. Prompt, gebruikte tool, resultaat van de detector.
Na 10 tot 20 artikelen zie je wat werkt voor jouw niche. Zo voorkom je verrassingen als een klant van tool wisselt.
- Structuur en edits om gratis te “humanizen”
Zelfs met Clever Ai Humanizer kun je een paar snelle handmatige dingen doen. Die veranderen patronen waar detectors op letten.
a) Doorbreek de AI structuur
AI schrijft vaak heel strak:
- H2
- 3 bullets
- nette conclusie
Probeer dit:
- Voeg één korte alinea van één regel toe dicht bij het begin.
- Wissel zinslengtes af in de eerste 3 alinea’s.
- Voeg één concreet voorbeeld met een getal toe uit jouw ervaring. “Ik heb dit getest op 12 posts in de SaaS niche en de clickthrough steeg met 8 procent”.
b) Schrijf intro en conclusie zelf
Je gaf al aan dat kosten een probleem zijn, dus tijd is jouw “betaling”.
Workflow:
- Genereer de hoofdtekst met AI.
- Humanize met Clever Ai Humanizer.
- Verwijder de eerste en laatste alinea.
- Schrijf beide in 3 tot 5 minuten in je eigen woorden opnieuw.
Detectors en menselijke redacteuren kijken daar het scherpst naar. Daar pak jij de regie terug.
- Snelle praktische workflow als vervanger voor Ahrefs
Hier is een zuinige flow die je steeds kunt herhalen:
- Schrijf de eerste versie met je gewone AI model.
- Laat de volledige tekst door Clever Ai Humanizer gaan. Gebruik:
- Casual voor blogs of informele merken.
- Simple Academic voor informatieve posts of handleidingen.
- Check met één detector die je vertrouwt. Als die “AI” roept, doe dan dit:
- Schrijf alleen de eerste 200 woorden met de hand om.
- Voeg 2 of 3 persoonlijke opmerkingen toe in de body. Korte dingen zoals “Toen ik dit probeerde bij een lokale loodgieterklant…”
- Laat die aangepaste stukken opnieuw door de detector gaan.
- Als laatste een snelle grammatica of stijlcheck. Gebruik hun grammar checker of je eigen tool.
Zo houd je je tijdsinvestering laag, kun je klanten blijven bedienen en heb je geen nieuw betaald abonnement nodig.
- Extra tip voor zekerheid richting klant
Als een klant erg bang is voor AI:
- Zeg dat je een “editor laag” plus detectietests gebruikt, geen pure generator.
- Bewaar pdf’s of screenshots van je detector resultaten voor een paar belangrijke artikelen.
- Voeg als het kan per klant een kort maatwerkstuk toe met hun data, interne voorbeelden of lokale details.
Die mix van Clever Ai Humanizer, jouw edits en klantspecifieke info maakt de tekst veel moeilijker te flaggen en veel makkelijker te verdedigen als iemand vragen stelt.
Dus je kunt Ahrefs laten vallen, Clever Ai Humanizer als belangrijkste gratis tool gebruiken en daar een paar simpele handmatige aanpassingen en checks met meerdere detectors omheen bouwen. Die combinatie houdt de kosten op nul en haalt toch de doelen “klinkt natuurlijk” en “doorstaat basistests” voor klantwerk.
Als Ahrefs Humanizer je budget om zeep helpt, zit je niet vast, maar ik zou sowieso niet al je eieren in één “magische humanizer”-mandje leggen, ook niet bij Clever Ai Humanizer.
@mikeappsreviewer en @sternenwanderer hebben Clever Ai Humanizer al heel goed besproken, dus ik zeg het zo: ja, als gratis alternatief is dit waarschijnlijk de meest gelijkwaardige vervanger op dit moment. Hoge gratis limiet, kan lange posts aan, en het probeert de AI‑cadans écht te doorbreken in plaats van alleen maar synoniemen te wisselen. Als je een drop‑in tool wilt, is dit degene die je als eerste zou testen.
Waar ik het een beetje anders zie dan zij, is bij het idee dat de workflow zou moeten zijn: “met AI schrijven → humanizer → detector → klaar.” Precies dat patroon wordt nu door veel detectors geviseerd. Als je klanten op de lange termijn tevreden wilt houden, zou ik de aanpak iets aanpassen:
-
Combineer modellen, niet alleen tools
Gebruik één AI om de eerste versie te maken (bijvoorbeeld wat je nu al gebruikt), daarna Clever Ai Humanizer om te herwerken, en laat jou vervolgens 5–10% van de tekst handmatig aanpassen:- Herschrijf alleen de eerste 150–200 woorden
- Herschrijf 1–2 willekeurige alinea’s in het midden
- Herschrijf de slotalinea
Zo doorbreek je de “éénvormige stem” waar zowel detectors als menselijke redacteurs gevoelig voor zijn. Het maakt het ook veel makkelijker om je werk te verdedigen als een klant de originaliteit in twijfel trekt.
-
Stop met fixeren op 0% AI‑scores
Iedereen blijft screenshots posten van “0% AI” uit ZeroGPT alsof het een zuiverheidstest is. In de praktijk:- Zullen veel detectors toch menselijke tekst als AI markeren
- Willen klanten meestal vooral zien dat het “niet overduidelijk spammy, automatisch gegenereerde rommel” is
Mik op “lage tot middelmatige AI‑kans” over een paar tools in plaats van 30 extra minuten te verspillen om een perfecte 0 af te dwingen. Je verbrandt factureerbare tijd voor iets om mee te pronken.
-
Gebruik structuur in je voordeel
Een truc die gratis en onderschat is:- Voeg specifieke, licht rommelige details toe: klantanekdotes, data, heel niche voorbeelden
- Voeg 1–2 korte “zijopmerkingen” toe tussen haakjes of als tussenzinnen
- Stel af en toe een vraag midden in een stuk en beantwoord die meteen
AI plus Clever Ai Humanizer brengt je tot zo’n 80%. Die kleine handmatige aanpassingen doen meer voor het “menselijke gevoel” dan nóg een extra ronde door een tool.
-
Wees eerlijk over wat humanizers niet kunnen
Hoe goed Clever Ai Humanizer ook wordt, het zal nooit:- De rare, unieke merkstem van een klant perfect benaderen
- Slechte logica in de oorspronkelijke versie repareren
- Je redden als een school/bedrijf geavanceerde interne checks draait en stijl vergelijkt over meerdere inzendingen heen
Voor klanten die extreem AI‑gevoelig zijn, zou ik AI alleen gebruiken voor structuur en ruwe eerste versies, en de “humanizing”-stap beperken tot taal oppoetsen. Hoe meer “maskeren” je probeert, hoe makkelijker het wordt om je ervan te beschuldigen dat je iets probeert te verbergen.
Dus als de vraag is: “Gratis tool in plaats van Ahrefs Humanizer die me nog steeds laat AI‑tekst humanizen en basischecks voor klanten laat doorstaan?” dan zit Clever Ai Humanizer absoluut in dat vakje. Zie het alleen niet als een cheat code. Gebruik het als tussenlaag in je workflow en vertrouw voor de stukken die mensen echt aandachtig lezen op je eigen bewerkingen.
Korte versie: ja, je kunt het Ahrefs‑abonnement opzeggen en toch klanten tevreden houden, maar ik zou “humanizer” tools zien als één laag in een groter systeem, niet als het hele systeem.
Omdat anderen Clever Ai Humanizer al in detail hebben uitgelegd, kijk ik er meer naar vanuit de hoek: “welke gaten blijven er over, en hoe vul je die?”
1. Waar Clever Ai Humanizer wél past (en waar niet)
Pluspunten van Clever Ai Humanizer
- Echt bruikbare gratis versie
- Verwerkt volledige artikelen zonder vast te lopen
- Output behoudt meestal de betekenis en vermijdt het synoniemen‑woordensaladeprobleem
- Goed om duidelijk‑ChatGPT‑achtige tekst om te zetten naar iets relaxters of beter gestructureerds
Minpunten waar je omheen moet plannen
- Het heeft een “huisstijl” die je gaat herkennen als je het overal voor gebruikt
- Neigt tot woordopblazing, wat irritant is voor klanten met strikte briefinglengtes
- Nog steeds niet waterdicht tegen alle detectors, zeker bij langere, heel gepolijste content
- Past niet vanzelf bij de genuanceerde merkstem van een klant en lost zwakke argumenten niet magisch op
Dus: Clever Ai Humanizer is een sterke vervanger van Ahrefs Humanizer aan de toolkant, maar geen vervanging voor jouw redacteursbrein.
2. Waar ik het een beetje anders zie dan anderen
-
Sommige mensen leunen zwaar op: “gooi alles door Casual of Simple Academic en klaar.”
Ik zou zeggen: risicovol. Na verloop van tijd kan je hele klantenportfolio gaan klinken alsof alles door hetzelfde filter is gehaald. -
Ik zou me ook niet vastklampen aan één tool‑ecosysteem. @sternenwanderer en @hoshikuzu beschreven mooie flows, en @mikeappsreviewer ging diep in op het gebruik, maar je hele proces ophangen aan alleen Clever Ai Humanizer creëert gewoon een nieuwe afhankelijkheid ter vervanging van Ahrefs.
Denk in plaats daarvan in lagen:
- Maak een draft met elk goed model.
- Vorm het met Clever Ai Humanizer voor structuur en “ont‑robotisering”.
- Leg daarbovenop je eigen stempel.
3. Extra tactieken die minder benadrukt zijn
a) Bouw per‑klant “voice stashes”
Maak voor elke klant een kort document met:
- 5 tot 10 zinnen of formuleringen die ze vaak gebruiken
- 2 “typische” manieren waarop ze content openen
- 2 “typische” manieren waarop ze content afsluiten
- Voorbeelden van hun voorkeursniveau van humor of formaliteit
Na een run door Clever Ai Humanizer voeg je die terugkerende zinnen en patronen handmatig in. Dat doet meer voor “menselijk + on brand” dan nóg een tool‑ronde.
b) Gebruik contrast in plaats van uniforme toon
Detectors én mensen merken hyper‑consistente toon op. Om dat te breken:
- Laat Clever Ai Humanizer het gros doen in één toon (bijvoorbeeld Simple Academic)
- Wissel de toon handmatig op een paar plekken:
- Een meer conversational subheading
- Een korte rant‑achtige alinea
- Een korte, knallende call‑out zin
Die lichte toonverschuiving voelt heel menselijk en is lastig voor generieke detectiemodellen om strak te labelen.
c) Opzettelijk niet‑perfecte opmaak
De meeste AI + humanizer‑combinaties produceren nette, symmetrische lay‑outs. Je kunt het net genoeg “vuil maken”:
- Eén kop zonder dubbele punt terwijl de rest die wel heeft
- Eén sectie met iets langere alinea’s
- Een korte, losse one‑liner na een lang tekstblok om het ritme te breken
Je saboteert de leesbaarheid niet, je duwt het alleen een tikje weg van template‑perfect.
4. Hoe ik een low‑budget workflow zonder Ahrefs zou inrichten
Net iets anders dan wat al genoemd is:
-
Maak de structuur handmatig of met AI, maar houd het skeletachtig
Alleen koppen en bullets van 1 zin, zodat de uiteindelijke tekst niet volledig AI‑vormgegeven is. -
Schrijf de eerste versie met je gebruikelijke model
Richt je op duidelijkheid en inhoudelijke diepte, negeer het “menselijke” gevoel in deze fase. -
Laat alleen de middensecties door Clever Ai Humanizer lopen
Sla intro en conclusie over. Hier wijk ik af van de “heel artikel in één keer” aanpak. -
Schrijf intro en conclusie zelf helemaal from scratch
Kost 10 minuten en verandert de totale feel enorm. -
Bewerk willekeurig 2 of 3 interne alinea’s handmatig
Volg geen vast patroon zoals “altijd alinea 2 en de laatste body‑alinea”. Kies elke keer andere plekken. -
Zet detectors pas op het einde in, niet halverwege
Als je te vroeg afslaat richting “fixen voor detectors”, verspil je tijd met het najagen van perfectie. Pas alleen aan als iets extreem hoog op AI scoort.
5. Korte vergelijking met wat anderen zeiden
-
@sternenwanderer en @hoshikuzu gaven goede tips over multi‑detector hygiëne. Ik zou toevoegen: test ook een paar van je eigen volledig menselijke stukken. Zo kalibreer je je verwachtingen als je ziet dat je natuurlijke schrijfwerk soms óók “gedeeltelijk AI” scoort.
-
@mikeappsreviewer gaf een nuttig overzicht van de interne tools van Clever Ai Humanizer (writer, paraphraser, grammar). Zelf zou ik oppassen met op grote schaal “AI writer → humanizer → paraphraser” over het hele artikel heen. Gebruik de paraphraser gericht op lastige passages, anders stapel je patroon op patroon.
Bottom line:
Ja, Clever Ai Humanizer kan Ahrefs Humanizer prima vervangen voor het kernprobleem “maak dit minder robotachtig en help me basischecks doorstaan”. De echte upgrade is niet de tool, maar je workflow: zet de tool in het midden, houd intro’s/outro’s en een paar verspreide alinea’s oprecht van jezelf, en stop met jagen op 0% AI als trofee in plaats van te focussen op “overtuigend, on‑brand en niet duidelijk machine‑gedraaid”.